Kallt å snö idag.

Nu är iallafall tandläkaren avklarad för idag. Fått en infektion i min visdomstand så fick antibiotika utskrivet samt ett medel för att skölja munnen med, blää det smakade inte gott! Men infektionen kan vara en förklaring till varför jag varit så trött sista dagarna. Haha,Så nu kan jag ligga å lata med hela dagarna utan dåligt samvete. Blir inge payrtej för mej på tio dagar nu när man ska äta det där, känns lite små trist, men vad gör man ? Le & se glad ut. yeah..

Mormor har sjukat ner sej så ska ner till centrum å handla lite till henne eftersom jag ändå måste ner till appoteket för att hämta ut medecinen. Men usch så kallt å grått det är ute idag, snöade även för en liten stund sen. Vill bara ligga nergosad i sängen framför en spännande film just nu.

Ska ut till förrådet å rota lite bland sakerna där, har för mej att det finns två madrasser där ute så jag slipper sova på soffan. Får lägga ut dom på vardagsrums golvet i nått hörn så kan jag ha det som mitt eftersom jag inte får ta hit sängen å stöka ner hennes inredning. haha! Börjar verkligen längta regällt mycket efter ett eget ställe nu. Kunna komma & gå som man vill, slippa tassa på tå, ha sina saker precis där man men det bästa utav allt - Kunna stänga en dörr om sej själv för att vara ifred om man vill! Nått som är säkert iallafall, när jobb är fixat så är det egen lägenhet som ligger högst upp på listan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0