Långt eller kort ?



Funderar på att beställa en tid hos frisören kanske för att fixa till håret. Egentligen vill ja spara ut det för att kunna spara tid på morgonen å bara sätta upp det i en toffs ifall man inte har tid att stå å styla sej när man ska iväg. Sen funderar jag på att kanske klippa det kort igen? Men jag äskar mitt hår som ja har det nu. Dom dagar jag får till det, annars liknar det en katastroff mer än någonsin. Så hur ska jag göra, spara pengar genom att dra ner på hårprodukterna å klippa det kort, eller bara toppa håret å köra på samma frisyr ett tag till? hmm...

Kommentarer
Postat av: paij

den vänsta bilden är SUPERSÖT! :o

2009-01-24 @ 16:33:11
Postat av: your hora

ha de som du har de baby! ;O du ser så manlig ut i kort! ganska sexigt;) men.. isf .. får du bara ligga med mig(A) ;) you handsome

2009-01-24 @ 16:48:30
Postat av: Alex

Snygga bilder. svårt att säga om det skall vara kort eller långt. Du är snygg hur du än väljer att ha det.

Kram

2009-01-24 @ 22:09:01
Postat av: André

Tycker du är söt med den frisyren du har. Kan ju testa att bara korta ner den lite om du vill det, men du är socker.

2009-01-24 @ 22:10:50
Postat av: Amanda

Ah du är ju snygg hur det än är ^^

men kort är jättefint, och värsta praktiskt. slippa torka och kamma osv. sen ser du ut som när jag kände dig haha

Puss/Amanda

2009-01-24 @ 23:34:01
Postat av: Nisse från Manpower

SOm du har nu men lite kortare

2009-01-25 @ 01:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0