Lite bättre..

Godmorgon!

Det senaste dygnet har jag nog inte gjort annat än sovit. Det var väldigt länge sen jag sov så mycket. Bara i natt har det blivit 12 timmars sömn. Helt galet. Fortfarande sjuk, men mår lite bättre idag. Just nu har jag ingen feber så det är skönt iallafall. Ska bara stanna hemma idag å försöka friskna till ännu mera, tänkte skicka iväg  min cv till några jobb jag sett å sen ringa till soc idag, skjutit upp det så måste ta tag i skiten idag.

Får se vad Atha har att säga om dom där jobben han pratade om, ibland känns det som om att han pratar lite för mycket å glömmer bort vad han säger. Men ska ringa senare för att höra. Jag har börjat lessna ganska så regällt på jobb sitauationen nu, känns som man gör så gott man kan hela tiden, skickar in sitt CV till x-antal jobb varje vecka å visst får jag komma på interljuver, men blir liksom inte mera än så pga av att det är så många sökande på varje tjänst. Jag vill så gärna ha ett bra jobb nu, få ordning på ekonomin för att sen kunna flytta.

jaja, alla har väl sina svackor.. Gäller bara att ta nya tag då.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0