Lite mer än två år sen !


Åå Gud, på fredag ska vi alltså träffas! Jag har inte sett dej på två års tid. Jag har pratat om att komma ner, men alltid fått förhinder. Eller så kanske jag inte riktigt varit redo ännu. Men nu är det alltså bestämt, vi ses på fredag! Jag är så nervös så jag håller på att spricka! Hade jag spaghetti ben första gången vi sågs så är det ingenting jämfört med vad jag kommer ha på fredag. Men det ska bli så skönt att få se dej, krama om dej å bara få vara med dej. Jag är så lycklig! Det kommer bli en toppen kväll på fredag med alla olika människor jag får chans att träffa :)

Jag kommer nog vara väldigt sjuk på fredag ;) höhö..



Den här bilden säger så mycket,
ja kan verkligen le tillbaka å veta hur lycklig jag var den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0