Lördag förmiddag.



Vilket väder vi har idag! Alldeles vitt utanför fönstret på marken. Men det är sån härlig kramgo snö ute. Tänkte gå ut på eftermiddagen å kanske bygga en snögubbe eller dra fram pulkan till fröken. Tur att vinterjackan lades ner bland packningen.

Sötnos kom in vid kvart över åtta å väckte mej. Kändes grymt segt att ta sej upp då eftersom det bara blev 4 timmars sömn inatt. Hade så svårt att komma till ro å när jag tog upp boken kunde jag inte alls koncentrera mej på vad som stod, tankarna bara vandrade iväg på annat håll. Somnade till slut med mp3:n på.  Satt framför tv:n å vaknade till med henne i famnen. Så skulle man få ha det varje morgon, vilken enorm kärlek man känner till henne. Sen var det full fart igen. Spelat spel under förmiddagen, skojat å busat lite. Nu är det snart lunch, å efter det tänkte jag hoppa in å ta en snabbdusch. 

 tjingeling

 

Haha, Lite nostalgi känsla när barnspelen kommer fram. Men en klar
favorit är ändå MAX böckerna. Dom tar alla pris å jag skrattar nog mer
 än barnen när vi tar fram dom. hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0