Lördag kväll !


Var en riktigt trevlig kväll igår, som jag sa så möte jag upp Lina vid slussen för en fika. Eftersom det var så ruggigt kallt ute orkade vi inte gå många meter utan valet blev blå fotöljen i slussen. haha, har nästan blivit ett av våra stammis hak sista gångerna vi varit å fikat. Där blev det en stor latte med pasta sallad, så gott.

När fikan började dra sej mot sitt slut gjorde vi sällskap till Stockholms södra å tog pendeln. Lina skulle hem så jag åkte til Östberga för att träffa Marcus. Han hade två andra vänner där, så lite singstar med ABBA blev det å massa prat. trevligttrevligt..

Haha, när jag skulle kolla buss så skulle det ta två timmar för mej att ta mej hem så jag stannade kvar. Så är precis hemkommen nu. Magen ska stoppas med mat så får vi se vad som händer senare ikväll.. Vet inte riktigt om jag orkar sitta här å glo, fast iofs har jag inte varit hemma någon kväll alls sista tiden.

Får se om Atha ringer senare ikväll så vi kan bestämma något för att ses. För som sagt, jag måste ha ett jobb NU !

Gud känner mej verkligen så irreterad på världen idag. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, eller jo egentligen. Men jag är verkligen på uselt humör. gaahh !

jaja, nu var det mat..
Kallops med potatis, jummie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0