Måndag.


Det är ett under, ett stort mirakel att Jag, Per Björn Daniel Rahm kunde sova till klockan 1 idag hemma hos mormor. Det är nästan så att man är lite små chockad. Men sen var det kört, då sattes tv:n på i högsta hugg några meter ifrån mitt huvud med fullt ljud.

Jag är sugen på smält ost.. Typ en toast kanske. Eller pasta med ost. haha! Jag har en förkärlek till smält ost, och mycket ska det vara. Jajjemänn. Ska kila ner till centrum för att handla cigg, sen upp igen å äta frukost. Min smälta ost, men med vad ? haha..

Måste även ringa till två jobb å sen får jag inte glömma att ringa till sockärringen senare idag heller.

jaja, dags att sätta fart nu! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0