Nattinatti..


Kvällen börjar lida mot sitt slut nu å lika bra är nog det. Är så förbaskat trött så jag knappt vet vad jag själv heter snart, haha. Försökt ladda ner första säsongen av Rederiet men det går trögt. Fått fram ett avsnitt iallafall, men då var det bara ljudfilen så jag vet inte riktigt vad det är för knas.

haha la ut en kontaktannons för min lilla sötnos Daniel idag på qx i klottret, var lite kul faktiskt. Martin en bekant till mej snappade ju upp det där så dom har suttit å pratat ett bra tag nu. Alltid roligt å ha med en finger i spelet. haha

Har ingenting som står på morgondagens agenda så vi får se vad som händer. Jag saknar Cissi massor så kanske ska försöka träffa henne. Haha, känns som om jag träffade henne mera när jag bodde i Uppsala än jag gör nu när jag bor i Sthlm. Känns lite konstigt, men båda har ju haft massa nu sista tiden så det blir väl lätt så.

Ååh, ja vill göra min andra tatuering snart oxå. Har inte riktigt bestämt mej för vart jag ska göra den ännu, men ska kolla upp det där så den blir gjort snart.

Juste, måste ringa soctanten imorgon för att prata lite. Får se vad hon har att komma med å tänker säga.

nej, nu är det godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0