Nu är det klart!

Sitter på buss 444 på g hem just nu, ganska så skönt att titta ut genom rutan å se allting susa förbi. Gillar att åka då det är mörkt ute, så skönt att rensa tankarna med musik i öronen.

Dagen har väl gått hyffsat bra, gjort det ja skulle å det känns skönt nu när det är klart. Ska tillbaka på onsdag nästa vecka så får vi se vad dom säger. Kan inte låta bli att inte tänka på det, men egentligen finns det väl inte mycket att göra åt saken. Jag får inte onsdag snabbare för det.. Ska bli skönt att åka bort i helgen å få andra saker att tänka på.

Kvällen har spenderats hemma hos Ac med te, vin å massvis med prat. Lika trevligt som vanligt. Tog en promenad å köpte lite chips så vi kunde tjocka oss regällt.



Hade egentligen tvättstugan imorgon, men nu har jag fått en läkar tid som jag måste gå på så jag får ställa in tvättis. Tror jag klarar mej på kläder tills efter helgen så får ja tvätta då istället.

Hittat ett par jobb jag tänkte söka när jag kommer hem, både butik, café å krogen. Känns riktigt skönt att det ramlat in så nu ska jag skicka iväg CV:n så får vi se vart jag får napp någonstans.

Usch, jag är hungrig.. Får ställa mej å laga till något hemma snart. Nu ska jag snart hoppa av så det är dags att plocka ner datorn.

hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0