Önska mej lycka till.

Halloj,

Att bli väckt på helt fel sätt å dessutom helt fel tid kan göra mej så fruktansvärt grinig. En kvart mer på morgonen kan kännas som en vecka utomlands vissa morgonar. Jag är så trött på att bli ifrågesatt om vad jag ska göra hela tiden, att hon ska lägga sin näsa  i vad jag än gör. Gaahh !

Tandläkaren gick bra i morse. Hade en början på hål i två tänder så vi ska fixa till det nu medans det fortfarande är gratis. Men min tandläkarskräck är ju ett stort hinder för när tandläkaren bara satte in spegeln i käften fick jag små panik. Tänk dej då med en borr!? Usch.. Jag fick iallafall lugnande medecin med mej hem så jag ska ta två tabletter på kvällen innan å två på morgonen så ska det tyddligen inte vara några större problem. Jag får lite på att hon har rätt!

Nu är det äntligen onsdag å den stora dagen för provsvaren är här. Jag är så nervös just nu så jag knappt kan andas. Mat är ju verkligen inte å tänka på även fast ja känner hur hungrig jag är. Nästan så jag har lite halvt panik. Men egentligen är det väl bra att man tar en del grejor seriöst å inser allvaret med det. Men ibland borde det finnas gränser för vad man känner. Ska pallra mej in i duschen å sen gå mot bussen!

Efter jag varit där blir det en snabbis till stan, sen åka å låna en vätska som ja kan packa i å sist men inte minst solarium. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0