Park Lane

Vilken kväll det var igår! Hade verkligen super roligt efter lite om å men. När vi sitter i bilen å nästan är framme ringer en kompis å säger att vi ha fått ett hotelrum på avenyn så vi drar dit. När vi väl står där utanför svarar inte idioten å efter en lång väntan hoppar vi in i en taxi för att dra till Daniels kompis. MEN, hon svarade inte heller först. Hon kom iallafall å lämnade nyckeln senare så att vi kunde föra lite å sen var det bara ringa taxi igen för att dra till Park Lane.

Kändes som om att det var mera stockholmare än göteborgare som var där igår faktiskt, var många bekanta ansikten. Bettan kom utanför så vi träffades på en cigg å lite prat :) Sötnos, ja älskar dej!

Till slut fick ja träffa prinsen oxå.. De finns så mycket att säga men jag nöjer mej med att bara säga att det var ren lycka att se honom. Jag förstod nog inte riktigt att det faktiskt var han ja stod å kramade om. Ja ville liksom inte släppa taget ifall det hade varit en dröm.  Det finns massor att säga, men nu kommer man till det där läget hur privat man ska vara i bloggen eller inte så jag nöjer mej såhär.

Nu kom jag å Daniel precis hem till honom, jag ska röra mej så lite som möjligt idag. Har nog mått bättre i mitt liv. hahaha.. Huvudvärk å ont i fötterna. Får nog be gullungen om massage. Haha ! Måste tyvärr gå till affären för att handla käk till ikväll, vi tänkte köra på taccos. Å en stor fet chipspåse lär jag behöva.

Bilder ifrån igår kommer lite senare, för Daniel glömde sin kamera hos Carro.
 
Ska betala räkningen på datorn nu å fixa med biljetten hem imorgon.
Fyfan vilken jävla ångest det var att kolla kontot, blir att leva jäääääääävligt snålt resten av månaden. Fan oxå. aja, det är inte varje dag man är i göteborg precis.

Vad sägs om en dusch senare, lär nog behöva det.



Daniel & Daniel


Sitter på spårvagnen, så brutalt bakis.. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0