Påväg..

Ååh, jag har sovit som en prins inatt. Förutom att jag blev väckt av telefon x antal gånger å var uppe för att käka mitt i natten. Fattade inte riktig att det var väckarklockan som ringde när det var dags, jag som drömde så mysigt :)

Så var man ute å reste igen, men denna gång med buss. Hoppade på för en halv timme sen ungefär så nu rullar vi ut ifrån STHLM. Fick en bra plats så det tackar man allitd glatt för. Längst fram utan någon brevid mej. wehej.

Slänge precis i mej lite pasta sallad till frukost så nu tänkte jag försöka sova lite så resan går fortare. Gud vad jag har längtat efter det här, kan nästan inte förstå att jag är på G nu. hehe..

Finns så mycket jag vill skriva, men får inte ner någonting i ord just nu. Jag är bara så lycklig. Så glad.



En väldigt trött Daniel på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0