Robin, S1 - Sommar



Det var tider det..

Hittade "våran" låt när jag surfade runt på yotube, S1 - Sommar. Det är många minnen som kommer upp i huvudet med den låten. Vi trodde verkligen vi var så coola. Hittade på allt möjligt bus å skulle alltid slå varandra. Gud så små vi var. Men den sommaren var underbar. Allt bus vi hittade på, du var ute å målade å alla misslyckade "fester" som aldrig blev någon fest. Utan det var du&jag som satt å söp. Även om vi inte haft någon vänskap det sista året så är du grymt saknad Robin. Vi var ju grabbarna som skulle göra stan osäker ;) Eller hur? Och att vi lärde käna varandra på bussen mellan enköping å sthlm är något som jag fortfarande tycker är lite komiskt, du tog alltid en plats till mej varje fredag. Det är svårt att förstå att du inte finns mera på jorden. Men jag hoppas du sover gott, ja tänker på dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0