shit happens..

Min energi är som bortblåst just nu.. La mej å sov nästan på direkten när jag kom hem å vaknade ganska så precis. Jag hajjar inte hur mycket jag kan sova. Men jag blir så seg av att bara gå hemma hela dagarna tills folk slutar jobbet eller skolan å man träffar dom. Det tar fem minuter att kolla igenom ams hemsida efter nyinkommna jobb, sen är det klart tills nästa dag. En praktikplats skulle sitta fint fram till jobb. Får vänta å se vad dom säger på mötet den 27 när vi ska göra upp en ny handlinsplan för mej.

Fått erbjudandet att komma hem å dricka lite vin hos en kompis ikväll. Det skulle iofs vara riktigt trevligt men det förbannade vädret gör mej inte alls lockad att gå upp ifrån mitt duntäcke å bege mej ut i kylan. Ska iallafall ta en dusch nu så får vi se vad jag väljer att hitta på. För här hemma tänker jag inte ligga ikväll, då klättrar jag på väggarna inom loppet av en timme bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0