Snälla, ge mej värme.

Varit så otroligt osocial med Fredrik & Maria ikväll känns det som. Telefonen har gått för full rulle så fastnat med diverse personer under kvällens gång. Vi tittade iallafall på körslaget tillsammans å det var team Magnus som åkte ut. Tråkigt för dom var kanonduktiga, men jag har inte föllt det tidigare å av vad jag förstod så är det först ikväll som dom är med i spelet på riktigt! I kvällens avsnitt var Hanna en klar förlorare med sina två låtar.

Nu var det visst time för dom att lägga sej så då passar jag på att inta platsen i sängen med datorn på magen eftersom det inte finns så mycket annat att göra ikväll. Tyvärr verkar det inte som om att jag hinner träffa Sofie i helgen, så får lura hit bruttan till Stockholm istället.

Vädret har varit helt fuckt up idag. Tanken var ju att vi skulle gått ut å busa lite på eftermiddagen, men helt plötsligt var det bara tok slaskigt ute med snöregn. Inget väder jag ger mej ut i precis så fröken satt vid min dator å spelade lite spel å ritade i paint. Åkte iväg till Ica maxi å handlade lite med Fredrik. Middag blev hemmagjord pizza med glas tll efterrätt, hur gott som helst!


Fredagens klädproblem är inte helt löst ännu. Jag har mina funderingar på vad jag ska ha på mej. Men ska springa in på något H&M eller Dressmann för att kika på en kavaj. Det skulle bli så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0