to day its the day.

Sov som en prins natten som var. Det var verkligen länge sen jag kunde koppla av å sova så skönt. Det blev ju inte sämre utav att jag fick sova i en riktig säng heller.

Idag har vi inte gjort så mycket, dagen har degat sej fram. Vi var nere på byn en sväng å handlade lite käk som Daniel gjorde i ordning. Kyckling med pasta, riktigt gott..

Tror Daniel allvarligt talat komemr få ett spel på mej om jag inte skärper till mej nu. Sprang runt som en dåre å visste knappt in eller ut när jag skulle göra mej i ordning. Så sjukt nervös inför ikväll nu så ja knappt vet vart jag ska ta vägen. Men det blir nog bra, det ska bli hur kul som helst. Kläderna blev hur bra som helst å håret med, ibland ska man verkligen ha ängla tur när man gör sej i ordning.

Nu är vi hemma hos Daniels kompis som följer med till Göteborg så vi tar bilen. Dom ska bara göra sej i ordning så drar vi efter det.

Vi hrös mera imorgon. Bilder kommer oxå..

Kvällens outfit;
Ljusa slitna jeans - Cissi´s
Turkost Linne - H&M
Svart kavaj - H&M
Svart skärp - JC

Svarta spetsiga skor - Scorett
Halsband - Eva Atling
Bred silver ring - Guldfynd.


/ Daniel

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ah, det kommer nog gå hur bra som helst! och jag slår vad om att du ser jättesnygg ut!

Puss/Amanda

Ps. jag vill också att någon ska laga mat åt mig<3

2009-01-30 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0