Uppdatering direkt ifrån bilen till Uppsala.

Socmöte tidigare gick hur bra som helst. Var inga konstigheter, från å med 9 februari ska jag börja gå till nått ställe å sitta å söka jobb ifall inte praktikplats ordnas imorgon. Känns la sisådär att sitta där så vi får hoppas på en praktikplats helt enkelt om inte jobb dyker upp.

Nu sitter i bilen påväg till Uppsala. Jag älskar känslan av att åka bil på kvällen, det är verkligen frihet. Ska nog börja tänka över hur jag ska göra med körkort när jag fått min ekonomi att bli som jag vill ha den. Ska slänga ut skrivbordet å fixa det absolut sista. Sen är allting klart.

När jag kommer tillbaka till Sthlm senare ikväll tänkte jag ta en snabb sväng förbi ett solarium så man får lite färg i det här pissvädret.

Var i nacka forum tidigare idag för att leta efter en kavaj. Hittade en som passade perfekt, men 3000 har jag verkligen råd eller lust att lägga ut på det. Ska det vara så svårt att bara hitta en vanlig snygg figursydd kavaj till ett bra pris? Får nog börja tänka om angånde fredagens val av kläder.

Haha, ringde precis en snubbe ifrån något jobb som jag inte har en aning om vad det innebär. Det var Sannah som fyllde i mina uppgifter på en sida så att man kunde jobba hemifrån för 40 000 kr i månaden. Redan där lät det ju helt galet så vi gjorde det mest på skoj. Men nu ska han skicka mera information om vad dom gör m.m så får man se vad det är för lurendrägerier å tokigheter dom håller på med. För det luktar ju bara det på lååååång väg. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0