Utgång



Planen med att gå å lägga sej tidigt igår kväll för att ta igen lite sömn sprack ju ganska så hårt. Malte hörde av sej på kvälls kvisten igår om att det var utgång med lite folk. Jag var inte sen att hänga på, så gjorde mej i ordning å träffade dom inne i stan på nått ställe som hette harry´s. Helt okej place, var väl inte riktigt min musik stil, men var riktig trevligt.

Tanken var att jag skulle träffa Cissi idag för att åka till ikea å kika lite, men kom hem runt halv fem i morse så jag är helt paj å dessutom får jag inte tag på henne när jag ringer. hmm..
Ligger just nu nerbäddad i sängen å myser, riktigt skönt. Tänkte sova en stund innan jag ska hjälpa mormor att rensa lite i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0