Rubrik ?!


Blev en sväng in till stan tidigare ikväll. Var faktiskt skönt att komma ut till lite frisk luft en stund, även fast det börjat snöa helt galet mycket. Uscha.. Nu längtar jag verkligen till våren, första sommarvärmen så kläderna får åka av. haha! Promenera längs vattnet med en glas i handen, vilken känsla.

Ska träffa Atha imorgon vid 12 tiden för att äta lunch, hoppas på att kunna bestämma någon dag vi kan åka till uppsala för att hämta alla mina saker. Sen blir det att träffa fina kusin på en fika. Ska bli mysigt att träffa henne.. =)

Gaah, jag måste verkligen sluta stoppa i mej massa godis. Mitt ansikte ser verkligen craap ut just nu, massor med finnar. Sen i sommras fram tills för några veckor sen har jag knappt haft några finnar alls, haft jätte bra hy. Men nu, massor känns det som. Avslutade medecinen i sommras då jag skulle åka till bullgarien eftersom man inte fick sola när man käkade den å efter det så har det verkligen varit hur bra som helst. Får börja sola solarium igen å sluta med allt godis tills det blivit bättre nu. För det är verkligen, även fast man gör iordning sej så ser det skabbigt ut med dom små röd/gula prickarna i facet. jaja, dagens ilandsproblem egentligen. 





Har många gånger undrat vad jag skulle göra utan dej vid min sida hjärta,
Du är vad som kallas kärlek honey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0