Fredags mys!




Det har varit fullt upp ända sen jag kom hit i eftermiddags. Lillfröken skulle ju visa mej allting nytt hon fått, prata om utomlandsresan hon ska få göra, berätta alla nya saker lillebror lärt sej - jaa ni förstår säkert själva, munnen gick ett i ett. Hann som tur va få busa lite med Linus oxå utan allt för sura miner. Var lite över en månad sen sist jag var här. Men hjälp så mycket han växt! På bara några veckor gör han enorma framsteg så man knappt känner igen ungen. Idag såg han ut som en stor nallbjörn. Självklart skulle jag sitta brevid fröken vid middagen å det gör jag mer än gärna. Det serverades Våfflor med grädde & sylt, inte fy skam det heller.

När alla nattrutiner med barnen var klara för Fredrik & Maria satte vi oss i vardagsrummet å kollade lite tv å små pratade. Trots mitt partyhumör har det varit en mysig å skön kväll. Pratade med Sofie under kvällen å blev dit bjuden på lite vin å sen utgång, kändes som ett trevligt förslag men med tanke på att jag inte varit här på så länge kändes det lite fel att dra iväg, så vi får ta det en annan kväll baby. Nu ligger alla i sängen å sover. Själv vet jag inte vad man ska hitta på. Lovade iofs fröken att hon skulle få komma in å väcka mej mellan åtta - halv nio imorgon bitti så ett bra förslag kanske skulle va att försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0