Veckans planer.

Kommande helgs planer är redan spikade. Lämnar Stockholm även för denna helg om allting går som det ska på onsdag. För då tar jag bussen ner till Värnamo, närmare bestämt  Smålandsstenar på torsdag morgon för att hälsa på å umgås med Daniel under helgen. Vi tänkte ta en tripp till Göteborg å gå på Park Lane under fredagskvällen. Hur som helst, jag tro det blir 4 underbara dagar med mycket skratt å glädje. Det ska bli hur kul som helst att ses i varje fall.
 
Veckans planering:

Måndag - Soc möte, Åka till Uppsala
Tisdag - Möte på arbetsförmedlingen, Träffa Kusin
Onsdag - Tandläkaren, UM.
Torsdag - Söndag - Åker som sagt var till Daniel.


Skulle egentligen har träffat AC på måndag, men eftersom jag fick ett soc möte inbokat får jag försöka ta det någon annan dag då det passar oss båda innan torsdag. Måste även hinna träffa andra Sanna innan ja sticker.

Oj, känns som om allting är planerat in i minsta detalj den här veckan. Egentligen är jag väldigt spontan utav mej å inte vill planera allt för mycket i förväg ifall det går. Menmen, nu blev det så här.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0