you make my day darling

Klockan är runt 4 på morgonen å jag är fortfarande vaken. Det är något som tillhör min vardag numera för ja tror inte att jag kommit i säng innan 5 - tiden dom två senaste veckorna. Men jag tycker det är så skönt att vara vaken nu på dygnet. Mormor ligger å sover så det känns som om att man har lägenheten för sej själv, man kan hålla  på med sitt utan att bli ifrågasatt med vad man gör eller liknande. Å hon får sin egna tid på morgonen samt halva dagen då jag ligger å sussar. 
Sitter å pratar med underbara Daniel  just nu, kom in på djupa saker under natten å det har varit väldigt skönt att vädra sina tankar å känslor, ransaka sej själv lite liksom. Det känns skönt att ha de bollplanket i livet, få lite feedback. Det behöver vi alla ibland. 

Nu har jag sagt adjö till Cissi. Kändes lite tråkigt å det kommer bli 15 väldigt långa dagar kan jag tänka mej. För 15 dagar är väldigt lång tid med en människa som man har daglig kontakt med. Nu låter det som om att jag missunnar henne det här å det är absolut inte min tanke. Jag är jätteglad för hennes skull att hon fått den här chansen å ska få åka till florida. Det ända jag menar är att jag kommer sakna henne väldigt mycket. :)

Dagen har iallafall varit hur mysig som helst. Vi har pratat bort massa timmar som är ett vanligt senarie för oss när vi sätter igång, haha! Hjälpte henne att packa lite smått å hittade massa roligt i hennes garderob. Fick ett par jeans som satt perfekt, man ser inte att det är tjej jeans å var hur fina som helst. Slitna jeans med en skjorta till sommaren, kan det blir bättre? ;) anyway.. Försökte få tag på lite dricka för kvällen, men det var tvärkört ikväll så det blev jäklans lugnt. Simon kom dit på kvällskvisten å sen var det time att ta bussen hem.

Mormor hade lagat köttgryta m. ris som stod på spisen när jag kom hem, det blev en stor portion å lite prat. Fanns även en äppelpaj som väntade på mej, så mummsade i mej en STOR bit. (Nästan halva formen, men det pratar vi tyst om) Bättre än godis i alla fall.. yeah right, vem lurar jag förutom mej själv nu? haha

Vad morgondagen har att bjuda på vet jag inte riktigt än. Kanske blir en lugn hemma söndag bara? Usch, det lät alldeles för tråkigt. Men jag måste i vilket fall fixa ihop alla papper å sånt grejs som jag ska ha med mej på måndag. Så det lär nog ta sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0