myskväll


Precis utkommen ifrån duschen å looord vad skönt det var. Blev en långdusch på en timme i varmtvarmt vatten. Så skönt att bara känna vattnet rinna ner på huvudet å sen resten av kroppen, låta tankarna vandra iväg när man står där.
Efter duschen var det pyjamasbyxor med en stor t-shirt det självklara valet ikväll.

haha, jag har ju mobilt bredband just nu å när man kopplar upp sej har dom ett tidtagarur på hur länge man varit ansluten, 6 timmar å 40 minuter är jag uppe i  just nu. hahah, det känns faktiskt lite tragiskt. Men det är väl bara ett bevis på att jag inte gjort någonting alls idag, förutom suttit å pillat på datorn. Min lilla kissekatt har varit så mysig hela dagen, verkligen varit en riktigt kelgris. Legat tätt in till mej å bara velat bli kliad på, sen när det kommit stunder jag inte orkat så har han blivit så grinig, börjat gått på mej å lägga sej på datorn. haha, han är en riktig smarting han. Nu ligger han neranför mina fötter å spinner, jag verkligen älskar det ljudet. Så harmoniskt på någe vis..

Tänkte kanske plocka fram boken, stänga av datorn å krypa upp i soffan med täcke&kudde. Hittar kanske nått gott i skafferiet att knappra på oxå.. yeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0