Så tyst så ja hörde mina egna andetag.

Så var den här dagen färdig oxå. Allt har gått som på räls å nu är allting klappat å klart. Skönt.. Nu är det bara vänta tills tanten på soc hör av sej.

Käkade en snabb lunch i forum mellan dom olika mötena, självklart blev det sushi å sen sprang ja upp på mammas jobb en snabbis å skrev ut lite papper. 
 
Sanna skulle in till stan för att gå till stadsbiblioteket å hyra en bok för skolan så ja möte upp madam inne i slussen å följde med. Var väl inte riktigt min grej. Var lite kussligt må ja säga, knäpp tyst å hade ja slängt ner en synål på golvet så hade de hörts, ja lovar ! haha.. Var nog mer till besvär än hjälp, men det bjuder jag på. Vi var även inne hos en tatuera som fick kolla på min tatuering, fanns inte mycket man kunde göra förutom att fixa till lite detaljer så ja får se hur ja gör. Men det blev ett prisförslag för tatuering nr 2, 1000 kr så ja får vänta ett tag tills pengarna rullat in på kontot.

Nu har vi precis käkat middag, spaghetti m. köttfärsås. Sitter bara framför tv:n å slappar just nu å lär väl göra det resten utav kvällen med tanke på att hon börjar skolan 8:00 imorgon..

Nääj, har inte skrivlust idag så ska vara lite social med madam nu..

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0