090117

Sitter å skakar av ilska å frustration för tillfälllet. Finns inte så mycket att säga just nu. Utan jag är bara grymt jävla förbannad. Har människor ingen självrespekt å veta vad som är rätt å fel? Hah.. Livet är komiskt ! 


Eftermiddagen har varit toppen på alla möjliga sätt. Eftersom jag fortfarande kände mej lite krasslig med rinnande näsa så stannade ja hemma under dagen, hjälpte mormor med att få undan det sista julstöket å pressade i mej en semla till frukost. Sen bar det av hem til AC för att hjälpa henne med CV:n.. Alltid lika härligt att komma hem till hennes varma hem där det alltid bjuds på mycket skratt, glädje å kärlek. Satt å myste med varsin kopp te medans vi kollade igenom CV:n å sökte lite jobb tillsammans. Alltid roligare med tvåsamhet liksom, höhö! Hann även komma ut i kylan å ta en liten promenad längst vattnet. Nu fan är det vinterjackan på som gäller, det kan inte hjälpas att den är sunkig för nu vägrar jag frysa något mera utomhus. Passade på att tända en brasa i öppnaspisen med lite vin efter den kalla turen. Gash, jag vill oxå ha en öppenspis i min lägenhet. Det är så avkopplande att ligga framför den, höra hur det sprakar inne i elden. Det ger ett sånt lugn som inte går att beskrivias.


Minns när jag var mindre, var väl runt 11-12 år då när vi bodde i hus. Mamma hade alltid tänt en brassa när det var kallt ute för mej på morgonen när jag skulle äta frukost. Dukat fram varm oboy å rostad macka. Så fick man sitta inlidad i en filt å äta frukost framför, det var tider det..

Sprang förbi Eddy´s en sväng på hemvägen för att säga hej till Cissi, blev dock inte långvarig pga av mitt humör som kom till på krogen. Jag är så grymt förbannad på personers tankesätt kring saker & ting. Man går inte fram till sitt ex:s släkting å pratar om dittan å dattan, sitter å tycker synd om sej själv å kockar ihop massa lögner. Fyfan!


Gottegris som jag är köpte jag en påse lakris på hemvägen. Tänkte krypa upp i soffan med täcke, godis å bok nu så jag orkar mej upp imorgon för att säga hej då till Cissi.
 

Dagens outfit;
Grå t-shirt m. döskalle - H&M
Graffiti grå kofta - JC
Svarta jeans - Stuk
Palestinasjal - Punktshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0