Torsdag..

Sitter hemma hos Sanna just nu å väntar på att jag ska åka iväg till läkaren. Tvättstugan ställdes in till nästa vecka så ja passade på att åka hit en stund innan läkarbesöket. Hoppade av vid Ektorp å sprang upp på soc för att fylla i ett papper jag glömt bort, men nu är allting fixat hoppas jag så ska skicka iväg ett mail till tanten å sen hoppas på att hon hör av sej nästa vecka.

Känns inte som om det finns specielllt mycket att göra just nu när man inte har pengar, jag är sugen på att ta en heldag på stan, shoppa loss massor, gå ut på krogen, fika bort massa timmar eller spendera pengarna på massa annat. haha, det är skönt att drömma bort sej lite.

Jag tror mormor är lite små lack på mej för stunden, har knappt varit hemma någonting alls den sista tiden förutom då jag ska äta å sova. Fick lite gliringar i morse, men jag orkar inte sitta där å glo som ett fån. Å för stunden måste jag sysselsätta mej med minsta möjliga för att inte bli knäpp.

Ska byta ut lite musik på mp3:n, kolla lite på One tree hill  å umgås med madam innan det är dags att gå till bussen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0