Vår&Sommar vill ha ifrån La Redoute !


Skulle verkligen sitta fint med en solsemester just nu. Få komma bort lite till värmen, koppla av med god mat å en drink, bada i det varma vattnet å bara bli allmänt bortskämd. Fast just nu skulle det räcka med att våren kommer, få känna första sommarvärmen när kläderna åker utav. Gud vad jag längtar! Uppvikta jeans med flippflopp å bara en skjorta.

Kommit massvis med tokfina grejor till våren/sommaren nu i modevärlden. Kärat ner mej i en hel del som jag vill ha. Men jag kan fortsätta dröma mej bort i butikerna, nätet å katalogerna tills den dag jag skaffat mej ett jobb å blivit miljonär.

Här kommer lite utav sommarens jag-vill-ha-upplevelse ifrån La Redoute;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0