Winnerbäck


Dagen har varit enormt seg å långtråkig.. För dålig för att ränna ute, men för frisk för att bara ligga hemma en hel dag känns det som. Känns som om ja blivit lite sämre nu när kvällen kommit så det var nog tur ändå att jag bara stannat hemma. Pressade i mej lite rostbiff med potatissalad till lunch å sen tre pannkakor till middag. Har ingen matlust alls nu, men får tvinga i mej lite mat så kroppen pallar ändå.

Winnerbäck hade en film om sej själv ikväll på ettan. Min stora idol! Synd bara att timmen gick så fort, hade velat sätt mera. Men det var kul, dom hade inslag ifrån hans sommarkonsert å därmed ifrån konserten ifrån sthlm, Zinkensdamm som jag var på. Nu längtar jag tills nästa spelning tar fart. För självklart ska jag köpa biljetterna så fort dom kommer ut. Han kommer alltid vara en stor idol för mej. Hans texter är så underbara, man lever sej in i dom som ingen annans. Hans musik har följt med mej sen tidiga tonåren å fler år hoppas jag på. Han har berört å hjälpt mej genom olika slags kriser i livet med sina texter, hans ärlighet mot folket är något som imponerar mej grymt mycket. Jaa, ni hajjar. Jag älskar den människan helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0