160709

Under omständigheterna har det varit en fin dag. Jag och Hannes satt en stund ute på hans balkong och rökte & pratade innan jag packade ihop alla mina saker och knallade iväg till tunnelbanan. Väl hemma hos Sandra satt vi och lyssnade på lite musik och bytte ut all min musik på mp3:n, tog en fika på balkongen och sen tog vi bussen några stationer bort. Var på bibblan så hon fick hyra en ny bok, och sen snabbt inne på gina och lämnade tillbaka en kläning som var på tok för stor. Våra magar kurrade så vi satte oss på ett grekisk hak och beställde in mat. Madam tog oxfile med klyftpotatis medans jag var sugen på kyckling så jag beställde in kycklingspett med tzatsiki. Det var gott med mat och riktigt skönt att sitta där med Sandra och prata..


En god vän till mej skriver både det ena och det andra när andan faller på och det här är ett av hennes senaste värk som hon precis visade mej, jag blev stum när jag läste. Det var så fint skrivit. Jag finner inga ord! Den person som vinner hennes hjärta att dela livet med henne kan skatta sej lycklig resten av livet.   

"Ditt sinne är trött, behöver vila, en varm känsla av kärlek för att hela.
En ömhet av äkthet. En respekt för ditt inre. Du får en famn att vila i,
kom och lägg din själ i min famn och jag ska vårda dig. Sök ro i min
famn och finn kraft för att återskapa dig. Kom ta min hand så sätter
vi oss på ängen den gröna och lägg din själ i min famn...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0