Bakis.

Fyfan vad dåligt jag mår idag.. När jag klivit av båten mötte jag upp Hannes på en gång och vi åkte hem till honom. Jag hade inte fått nog ifrån kryssningen så vi delade först på en flaska rosévin innan vi gjorde oss i ordning och det kom lite folk till honom. Vi satt och drack och pratade innan vi drog in till stan för att gå till Cattis.. Men när vi kom dit sket vi att gå in utan träffade lite folk vid Hornstull innan vi åkte hem och jag somnade på direkten.

Jag ska hoppa in i duschen strax, göra mej i ordning och sen jobbar jag senare idag. Ingen höjdare men det är bara bita i det sura äpplet nu när man varit ute på rakartyg, haha.

Ska iväg på direkten efter jobbet ikväll så vi får se om jag kommer till någon dator annars hörs vi när jag slutat jobbet imorgon kväll och hämtat mina saker hemma hos Hannes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0