Finns det något som heter Sova? Det visste jag inte, haha.

Klockan är snart fem, solen har gått upp och det har blivit ljust medans fåglarna kvittrar utanför fönstret. Och vad fan gör jag vaken nu tänker ni ?! Ja ni... Ja tänker faktiskt detsamma. Jag som var så trött tidigare ikväll och har legat och gäspat hela kvällen men saken är den att jag inte har kunnat sovit. Klockan har bara sprungit iväg, jag har blivit ännu mera stressad och uppjagad av det och inte kunnat koppla av och slutit mina trött små ögon på kudden. Jag har legat och dröm mej bort med hösten mode som kommer. Tänk om man skulle kunna få handla obegränsat under en hel dag bara. Jag skulle vara galen och slita åt mej alla fina nyheter som kommer ut till butikerna. Nu funderar jag på ifall jag ska skita i att lägga mej över huvudtaget och bara köra på och gå upp och fixa alla papper så jag har en helt ledig dag från skiten eller om jag ska krypa ner undet täcket och sova borta halva dagen, fixa papprerna och inte alls få lika mycket tid över för roliga saker. Haha, vilka skitproblem jag ägnar min tid åt just nu! Lite små komiskt faktiskt.

weell, jag ska ta min (Tror jag sagt det dom sista fem - tio gångerna nu) sista natt cigg innan det nog blir sängen för mej. Annars kommer jag vara pain in the as och vara förbannat trött och grinig mot allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0