Första kvällen.

Sådär, kom nyligen hem till Hannes ifrån första kvällen inne på området på Pride. Det har varit en jättetrevligt och mysig kväll, jag har träffat på både nära & kära som jag hälsat och pratat med. Vi har gått runt och pratat med folk, kollat i olika stånd och sen var A camp på scenen en timme som vi stod och lyssnade på. Vi gick till lilla scenen i slutet och röjde loss lite på dansgolvet med härlig musik innan dom klappade ihop och stängde igen. Det kanske är jag som har väldigt höga krav nu för tiden men jag trodde att det skulle vara mera drag än vad det var. Men kul har det i vilket fall som helst varit.  Imorgon har jag stora funderingar på att hoppa bungy jump men vi får se... Det kostade en hel del men jag skulle verkligen vilja göra det.



Blondinbella och en väldigt stolt Hannes.



En bekant från Enköping och jag.



Elin & en kompis.



Fina Adam & Jag



Jag tillsammans med Lukas



A camp



Daniel



Piff & Puff



En trött Daniel..



Bästa Hannes.



Påväg hem, helt slut !


Nu har vi myst till det ordentligt och gjort varma mackor, jag sitter och dricker te och efter det har vi chips och dipp som väntar. Ett perfekt avslut på en härlig kväll. Kommer nog inte dröja många minuter innan jag slocknar och ligger och sover för jag är helt slut i kroppen och fan vad ont i fötterna jag har efter allt dansande och gående idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0