Home.

Idag var det dags för mej att packa ihop alla mina saker, säga hejdå till dom underbara människor här i Masmo och åka hem till mitt. Har lite räkningar att ta hand om och sen saknar jag kissemisse en massa så jag ska krama ihjäl honom här hemma nu! Det tog verkligen på krafterna att åka hem och nu är jag hur trött som helst så det ska bli skönt att krypa ner i sängen med en bok och vila lite. Det är att ta i och säga att jag mår mycket bättre men jag känner mej piggare och mår en aning bättre jämfört med hur jag mått tidigare dom senaste dagarna. Så det går åt rätt håll vilken känns jätteskönt, jag hatar att vara sängliggandes och vara sjuk! Jag ska se till att vila så mycket jag bara kan så jag orkar med tisdag med älskade kusin! Påvägen hem gjorde jag ett stopp vid Skärholmen och sprang in på Teknikmagasinet och köpte med mej en efterlängtad grej hem. Kika in i bloggen om ett tag så ska jag visa er vad jag köpt.


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0