Invigning av Pride !

Som jag misstänkte blev det en tidig kväll för mej. Dom andra skulle dra vidare till Vasaparken och festa men jag kände bara för att åka hem och skutta i mina myskläder och krypa upp i soffan med boken. Så tråkigt är jag, men det lär nog löna sej i längden. Det tog på krafterna att springa runt i kungsträgården ikväll bland alla människor så jag är nog inte så bra som jag önskar ännu tyvärr..

Som jag skrev tidigare var det invigning utav Pride i Kungsan idag men jag är faktiskt lite besviken. Det var inget speciellt för fem öre, Artisterna var väl okej men inget speciellt, talarna tråkade ut publiken och det var ganska så dåligt med folk. Jag träffade iallafall på en del vänner & bekanta och bland annat var min fina Adam där så jag han krama om honom lite snabbt innan vi var tvungen att rusa vidare. Vi träffade oxå på tjejgänget ifrån när vi var på Kattis senast så vi stod och hängde med dom ett tag innan vi gav upp och begav oss på olika håll. Självklart var det jättetrevligt att träffa alla människor men annars var det ingen höjdare. Jag trodde det skulle vara mer drag och lite mer jippie. Jaja, vi får se hur resten utav veckan blir. På onsdag drar det väl igång på riktigt!

Jag hade iallafall med mej kameran och använde det ganska så flitigt så här kommer lite bilder ifrån kvällen..


Skjorta kommer från Riley och chinos:arna ifrån H&M !


Jackan kommer också ifrån H&M och skorna är ifrån Vagaboond.
Riktigt nöjd med klädvalet för kvällen..














Jag har sagt det förut men jag säger det igen, 
jag älskar dej plutten, du är vad man kan kalla en äkta vän !  

Kommentarer
Postat av: Jessie

hejsan hej. jag är lite fräck och snor bilder du tog på mig, hannes och flickorna :)

2009-07-29 @ 01:38:14
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0