Kryssningen.

Det var verkligen en underbar kryssning igår, det var så skönt att få åka på båten med bilen och lämna Stockholm bakom oss för ett dygn. Vi käkade gott, dansade och hade det jättetrevligt. Det kunde kanske varit lite mera drag på båten för discot var typ mellanstadiedisco med alkohol och 50+. Det var inspelning av "Färjan" ombord när vi åkte och jag sa hela tiden att jag absolut inte skulle vara med bakom någon kamera och filmas, men mitten utav kvällen står jag givetvis och svara på deras frågor framför kameran. Sjukt pinsamt.. Men dom körde riktigt ful taktik och pratade omkull vilken människa som helst och allting gick så fort. Jag hann inte ens tänka!  Jag pratade med dom dagen efter så jag hoppas till tusen att jag inte kommer med.

Dagen efter var riktigt seg, vi tog en tur ner till taxefreen och handlade upp oss lite innan vi satte oss högst uppe ute på deck och lyssnade på musik. Det var två jätte duktiga tjejor som lirade gitarr och sjöng och det var en riktigt succsé.



Innan läggdags..



Ute på deck första kvällen;
Jag och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0