Lasse i parken.

Vilken kväll det har varit, det är nog en av dom bästa på väldigt länge måste jag säga! Det var helt klart värt all väntan på den här kvällen. Jag mötte som sagt upp Sandra vid Hornstull så satte vi oss på BG:s och beställde in en stor varsin köttbit, självklart har jag kört på alkoholfritt hela kvällen eftersom jag fortfarande äter mediciner.. (Så ingen behöver oroa sej och lägga sej i för jag vet vad jag gör. Att vara ute med goda vänner betyder inte att jag dricker varje gång.) Vi pratade, skrattade och hade det jättemysigt. Det är alltid så skönt att träffa älskade Sandra och lika så ikväll. Min blick på servitörer är lite rubbat efter dagens samtal men det är ingenting jag tänker nämna här men kul var det.

När vi käkat upp tog vi en promenad till "Lasse i parken" och mötte upp Sandra´s mamma och Kent som redan var där och haffat ett bord till oss fyra ganska nära scen. Vi satt och små pratade lite och många skratt kom innan Cookies'n'beans klev upp på scenen och körde igång. Det är någonting magisk över dom, jag satt och njöt av varje sekund dom sjöng och spelade. Jag är grymt imponerade av dessa tre tjejor för dom är verkligen super duktiga. Dom har allt; sången, närvaron på scenen och kunskap för alla instrument. Det var bra med folk och ett härligt gäng så stämningen var verkligen på topp också. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, jag måste smälta in allt från ikväll och det här kommer ligga mej varmt om hjärtat.. Deras texter är så pricken över i:et många gånger. Den 18 augusti kommer brudarna tillbaka och spelar och givetvis har vi bokat ett bord och kommer vara på plats.


Jag använde kameran flitigt så här kommer kvällens bilder, jag har även spelat in när dom sjunger så det kommer i inlägget efter.





















När jag sagt hejdå till dom andra tog jag en promenad till tanto och träffade Hannes, Ingela och lite annat folk där en snabbis. Men det blev inte alls långvarigt för jag kände mej väldigt trött och hängig så jag sa hejdå och åkte hem.

PS. Jag lovar att jag kommer lägga upp vad jag köpte häromdagen imorgon någon gång, det har bara varit fullt upp och jag har prioreterat andra saken - Men det kommer! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0