Lördag.

Det har varit en lång och seg dag idag. Mesta dels har jag bara sovit annars har jag legat och pratat i telefon, tittat på tv eller pillat med datorn. Jag börjar känna mej en aning uttråkad och less på att vara sjuk men jag vet att jag måste ge det här tid och låta kroppen läka för annars kommer det bara bli värre. Jag tog en promenad ner till kiosken för att jag skulle handla cigg och jag blev helt slut av bara den korta promenaden. Hittade tre jobb som jag skickade in min CV till som jag gärna skulle vilja ha. Tittade på Sommarkrysset ikväll medans jag fick i mej lite mat och sen har jag och Lena legat i varsin del av soffan och bara pratat massor, det har varit jättemysigt att bara legat och prata tillsammans om allt möjligt under kvällen.   



Tittade igenom lite gamla bilder på datorn nyss och hittade blandannat den här ifrån när Jag, Hannes och Matti var i vitan i början av sommaren och låg och stekte. Om jag inte minns helt fel var det dagen efter baby´s föddelsedags fest och jag var halvt dagen-efter-förstörd. Hursomhelst gillar jag bilden skarpt och gud vad jag längtar till att kunna gå ut och lägga mej och steka i solen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0