Lösenordsskyddad !

Efter mycket velande fram och tillbaka med hur jag ska göra med bloggen bestämde jag mej ikväll för att lösenordskydda den och fortsätta skriva som vanligt istället för att ta en längre bloggpaus. Bara det senaste dygnet har jag stött på saker som gör att jag inte kan vara offentlig för vems om helst på internet och tillåta någon som jag inte har den blekaste ta del utav vad jag gör och vart jag är, dvs mitt liv.. Nu har jag stenkoll på vem som fått lösenordet och det känns mycket skönare. Jag kommer fortsätta skriva om min vardag och andra saker precis som vanligt så för er blir det inte någon större skillnad förutom att ni behöver ett lösenord vilket jag nu skickat ut i ett sms till dom jag vill. Jag är nu bortplockad med bilder, gamla anteckner och diversesaker helt och hållet ifrån internet och på dom platser där jag fortfarande finns kvar är allting lösenordsskyddad förutom facebook. Jag måste kolla upp hur jag kan göra med fotoalbum och liknande så jag vet vilka som har tillgång till det, jag har för mej att man kan spärra dom så enbart ens vänner kan se det men det måste ja kolla upp närmare, annars ryker även facebook tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0