Måndag.

Godmorgon...

Vaknade upp för bara några minuter sen och såg att jag borde varit uppe för länge sen, men inge sada skedd. Skickade iväg ett sms till Marianne och sa att jag kommer klockan 1500 istället så det var lugnt och nu behöver jag inte stressa. Jag sovit, vaknat, sovit och vaknat till och från hela natten. Det känns lite så konstigt att vara hemma för det var några dagar sen. Har varit van att sova tillsammans med någon nu och sen när man lägger sej i en stor ensam säng märker man hur tomt det blir.

Jag ska som sagt var tll Marianne senare idag och lämna in tidrapport och visa henne mitt fina intyg jag fick för praktikperioden. Jag blev riktigt rörd när jag läste det dom skrivit om mej. Men jag har slitit som ett jävla djur men det har absolut varit värt alla tidiga morgona och långa dagar. Nu blev jag så sjukt peppad till att söka massvis med nya jobb för att kunna få visa upp mej jag så jag tillslut kan få ett heltidsjobb.

Jobbet gick bra igår, det var dö lugnt hela dagen förutom sista halvtimmen för då fylldes hela butiken med folk. Fick jobba över lite men det gick bra. Åkte hem till Hannes och hämtade min väska med kläder och fick nybakta bullar innan jag åkte hem.

Har inte någonting planerat efter Marianne idag så det blir nog en ganska lugn dag. Kanske möter upp någon på en fika men vi får se vad jag orkar.

ha en fin dag !

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0