NU KÖR VI !

Allting gick bra hos läkaren och det var över på några få minuter så det känns jätteskönt. Hade verkligen ont i magen när jag satt i väntrummet, jag hatar sjukhus så mycket men nu är det över för några veckor.

Jag åkte direkt hem till Hannes efter och har nu spenderat några timmar här. Vi har pysslat om våra utseende med blandannat hårinpackning, ansiktsmask, peeling på ansiktet m.m. Nu har jag babylent ansikte. yeah..

Nu sticker vi in till stan och ska in på Pride ikväll, får se hur länge ja stannar så antingen hörs vi ikväll eller imorgon när jag vaknat till liv.









Halvlång kofta från H&M, T-shirt ZARA och jeansen är slitna Wrangler från dam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0