Onsdag.

Godmorgon,

Gud vilket härligt väder att vakna upp till. Inte ett moln på hela himmelen och en stor sol. Äntligen har det vänt och det underbara vädret har kommit tillbaka. Wehejj, bara det här gjorde min morgon.

Jag kom i säng på tok för sent igår och somnade ännu senare, varför vet jag inte men jag hade jättesvårt att somna och låg och tänkte en stund istället tills jag tog upp boken och läste ut den på morgontimmarna. Så jag kan inte sticka under stolen med att jag känner mej en aning seg och trött idag.

Ska packa ihop lite saker jag behöver ha med mej, stoppa någonting i magen och sen ska jag vara hos läkaren idag klockan tre på återbesök. Det känns en aning småjobbigt för jag hatar verkligen sjukhus  men det är bara ett "vanligt" återbesök så det ska nog inte vara några konstigheter, hoppas jag !

När jag är klar hos läkaren sticker jag hem till Hannes på direkten så vi hörs därifrån. Vi ska göra oss i ordning tillsammans och ha några små spa timmar innan vi drar till Pride ikväll.


Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0