På språng - Kryssning!

Huvudvärken ifrån i morse har nästan släppt helt och jag har blivit människa igen. Har packat ner alla saker jag ska ha med mej i väskan och precis gjort mej i ordning. Det blev Chinos, V-ringad t-shirt och vita tygskor att åka dit med så byter jag om efter middag innan vi tar plats på dansgolvet eller baren. Det känns som om att jag glömt massor den här gången med väskan är full så det borde jag inte ha gjort, jag är inte den bästa på att packa! Den kan ju vara bra att ha med, det kan ju faktiskt vara bra att stoppa ner osv.. Jaa, någon last ska man ju ha oxå! tihihi... Det ska bli riktigt skönt att komma iväg och speciellt med fina Sandra. Nu ska jag borsta tänderna och sen knalla iväg till bussen.

Ha en fin kväll så hörs vi imorgon eftermiddag.

/ Daniel



PS. Alla bilderna ifrån igår ligger ute på facebook, jag orkade inte ladda upp dom här på bloggen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0