Summerboy..

Igår var det återigen dags för utgång med Hannes. Åkte först hem till honom där vi blandade till goda fruktdrinkar och satt på balkongen och pratade. Sen gjorde vi oss i ordning, åkte in till stan och mötte upp Lina och sen var det dags att ta plats på dansgolvet. Det var ganska dåligt med folk igår och musiken var halvkass fram tills vi precis skulle gå så det var väl inte en av dom bästa gångerna jag varit där. Men det var kul att se allas ansiktet igen och krama om Felicia som gör kvällarna på Kattis. Var så kul att få ta dit Lina och visa henne en del av mitt liv som hon bara hört mej berätta om. Fyllekäk på macdonalds och sen var det nattbuss hem till Hannes och raka vägen ner i sängen.





Är kvar hemma hos Hannes just nu.. Tänkte göra mej i ordning och åka hem till Sandra efter det.. Vi tänkte plocka fram en filt och ta med hennes kissekatt och gå ut och lägga oss på någon gräsmatta utomhus. Jag behöver träffa Sandra just nu och bara få en stor varm kram av henne så det kommer bli en bra dag. Får se om jag åker förbi Cissi på hemvägen och säger hej eftersom hon är hemma innan jag åker hem till mej. Jobbet ringde mej idag och frågade ifall jag kunde jobba men jag sa faktiskt nej eftersom jag fått ett det schema ja fått nu..

Well, ska göra mej i ordning nu.

" Le och se glad ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0