Stan + Middag..

Ååh, jag hade verkligen en sån underbar kväll hemma hos Lina igår. Det var så himla härligt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Pratade gamla minnen som vi gjort en gång i tiden och gud vilka små skit ungar vi var då !! Uppdatera varandra om hur våra liv ser ut just nu. Jag är så glad att hon flyttat tillbaka till Stockholm igen och nu hoppas jag att hon stannar ett litet tag i alla fall. Jag har seriöst träningsvärk i magen idag efter att jag skrattat så mycket.

 
Här är jag bara sjutton år och Lina sexton..


I morse tog vi det bara lugnt, satt halvt döda båda två framför en varsin dator och surfade runt lite, garvade åt patetiska människor och zappade runt på olika tv kanaler. Det började regna något förjävligt så jag stanna kvar så länge jag bara kunde innan jag åkte hem och tog en snabbdusch och gjorde mej i ordning. Packade väskan och åkte lika fort som jag kom hem. Mötte upp baby inne i stan och tittade på en ipod och en jacka. Min turkosa jacka jag kärat ner och bestämt mej för att köpa fanns inte i min storlek någonstans, jag var runt i fyra olika butiker idag så jag får fortsätta min jakt imorgon eller något för han fick lite spel på mej att jag skulle in och kolla i varje butik. (Förlåååt Sandra, men jag måste bara ha den färgen på jackan!) Tänkte även kolla efter en silverring och en klocka men jag hittade ingenting som jag gillade eller hade tänkt mej. HIttade dock ett par skor som var supersköna på rean men i fel färg såklart så jag kom bara hem med ett paket strumpor, plus poäng till Daniel! wehejj.. När baby lessnat rejält på att gå runt i visevärse affärer promenerade vi till wok house och satte oss på deras uteservering och beställde in mat. Först delade vi på en natcho tallrik och satt och pratade lite innan varmrätten kom in. Jag åt Biff i limesås med minimajs och nudlar, det var gott men inte riktigt lika gott som när jag var där med Sandra. Baby åt wokade grönsaker med ostronsås och han tyckte det var väldigt gott. Det var mysigt att bara vi två komma iväg och gick ut och käkade.

Nu ligger vi i sängen och tittar på film, eller ja... Han gör det. Jag ligger och pillar med datorn, det var lite roligare än att titta på en tecknad barnfilm. Ska flörta till mej att vi kanske kan byta film när jag är klar med pillande på datorn. Måste kolla min bank och sen se om det kommit in några nya jobb. Haha, det måste nog se lite roligt ut för vi har sisådär 4 -5 halv fulla chipspåsar här i sängen som vi ligger och trycker i oss. Bläää vad jag är trött på det här skit vädret, vart fan tog solen vägen? Nu behöver jag i alla fall inte ha dåligt samvete för att jag ligger inne i sängen. Men.. Jag vill ha sooool. Massa soool. buhuu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0