Onsdag..

Det blev ingen uppdatering i morse som jag sa för jag vaknade redan vid sex första gången av att det kliade nått förjävligt och gjorde riktigt ont efter att jag satt på absolut torr på kvällen innan. Gick upp och tvättade först bort det, hade på sollotion mendet blev inte bättre så det blev en snabbdusch innan jag somnade om och vaknade en halvtimme försent. Botox here i come ! Aldrig i livet att jag smetar på något mera fucking absolut torr utan nu är det botox i armhållorna som gäller för att hålla svetten borta. Fick stressa som vanligt på morgonen med att packa väskan, klä på mej och springa till bussen så att jag kom i tid till arbetsförmedlingen. Det var kö och mycket folk men det gick ganska smidigt ändå så nu är jag påanmäld och har ingenting att göra för ens den 25 då alla sökta jobb ska redovisas. Jag tog en runda i Nacka Forum och tittade på några klockor som jag blev helt förälskad i och en ring ifrån Cavin Klein och lite kläder innan jag tog bussen in till stan.

Gick och kollade där ett bra tag själv innan baby pallrade sej upp ifrån sängen och kom in till stan och vi fortsatte gå och kolla på kläder. Vi tog en lunch tillsammans i solen och sen åkte vi ut till mörby centrum för att möta upp Sandra en snabbis. Jag tog tunnelbanan hem till Hannes sen och det är där jag sitter nu.. Vi har suttit ute på balkongen och pratat och slappat några timmar nu innan vi håller på att göra oss i ordning och dricker lite vin för att sen dra till Cattis ikväll. Det är ju bara Onsdag en gång i veckan och eftersom vi inte var dära förra veckan får vi sattsa lite extra ikväll. Jag är sjukt peppad och musiken är på för fullt så det kommer säkerligen bli en supernice kväll.. Får se om det blir någon videoblogg på hemfärden eller inte, nu ska jag fortsätta vara social hära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0