regn och regn.

Det dåliga vädret har visst bestämt sej för att stanna kvar. Regnet bara öser ner och slår mot fönsterrutorna. I natt när vi låg uppe och pratade och tittade på film hördes ljudet ifrån regnet som smattrade mot fönsterrutorna och det kan vara väldigt mysigt när man ligger nerbäddad under täcket.. Men jag vill ut i solen, ligga i 25 + grader och steka.. Men så länge det här vädret håller i sej tänker jag vara lika slö och gå runt i mina mjukisbyxor och myströja och bara vara, sådesa...  

Nu har Hannes åkt till Berling i fem dagar, men jag saknar honom lite redan.. Men han ringde vid tjugo över sex i morse och lät superlycklig och skulle strax gå på planet så jag blev så glad över att höra det. Jag vill oxå åka dit, men det får nog vänta ett tag till.. Men då jäklar! 

Vi skulle egentligen ha gått upp vid tio i dag för att börja ställa tillbaka dygnet och sen åka iväg och gratta en släkting men vi var uppe så sent i natt så ingen orkade pallra sej upp. Jag vaknade för en liten stund sen och tassade ner till nedervåning och slog på datorn och kröp upp i soffan med en filt och sitter och lyssnar på musik, Winnerbäck.. Det är ganska skönt att sitta för sej själv nyvaken och bara tänka. Det var ett bra tag sen jag bara hade lite tid för mej själv. Och idag känns som en riktigt funderar dag, jag har någon konstig känsla inuti mej som jag inte kan sätta fingret på vad det är..

Jag skippar nog att åka in till stan och fortsätta jakten på min turkosa jacka utan får ta det en annan dag. Det ända jag tänker få ut för är för att handla massa godis, god matoch hyra film.

VI hörs senare !

/ Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0