Så är det.

Det har varit tyst som musen här i bloggen idag men jag har inte haft någonting att säga faktiskt. Jag tänker inte ljuga, det har varit en jävla skit dag från början till slut. Små saker som har blivit större och jag har känt att jag inte orkat för fem öre. Men imorgon är en ny dag och då är det nya tag som gäller. Jag får träffa min plutt Hannes sen han kom och sen blir det utgång som vanligt så det blir kanon. Nu kom jag precis hem ifrån att varit ute och gått i två timmar, det var verkligen skönt att komma ut och bara gå medans jag lyssnade på musik och det var inte alls kallt utan det räckte med att jag slängde på mej en luvtröja bara.

Jag la ifrån mej mobilen brevid mej vid halv sju i morse och då dröjde det nog inte många minuter innan jag somnade så när det ringde vid tio tiden i morse var jag galet trött och förstod inte mycket. Min chef ringde och sa att hon hade några fler tider åt mej att jobba men att jag kunde ringa upp när jag vaknat för hon hörde att jag låg och sov. Vi la på men jag blev så nyfiken på hur mycket det var så jag ringde upp strax efter. Så från och med söndag har jag fått ett hästschema och kommer jobba mer än heltid fram tills på fredag kväll. Även om det kanske är många timmar och kan kännas hårt känns det toppen, det ska bli så skönt att få jobba för jag har längtat efter det.

If I could be close beside you
If I could be where you are
If I could reach out and touch you
And bring you back home



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0