Fredag.

Efter att jag blev utskriven ifrån sjukhuset igår åkte jag ut till Masmo och det är här jag befinner mej just nu. Det har varit en jobbig natt med fruktansvärd smärta men tillslut somnade jag och har sovit i över 7 timmar i sträck. Det var skönt, jag känner hur genomtrött jag är i hela kroppen. Just nu väljer jag mellan att ha riktigt jävla ont, eller riktigt ont och må fruktansvärt dåligt utav smärtstillandena. Ja typ som pest eller kolera. Jag prövade olika sorter utav smärtstillandet åp sjukhus också, men alla hade samma effekt på mej så antaglien pallar inte min kropp med dom starka läkemedelen. Men om några dagar när medicinen börjat värka hoppas jag verkligen att jag mår bättre och orkar vara uppe på bena lite mera än vad jag orkar just nu.

Ligger just nu i sängen bara och pillar lite på datorn, slö kollar lite på nått program via datorn och pratar i telefon. Rocky ligger nere vid mina fötter och värmer dom. Snart är det dags att ta mer citodon så jag ska försöka sova lite till när jag gör det så ja slipper det värsta illamåendet. Det kommer inte bli många knop gjorda ikväll, jag kommer förmodligen bara ligga här i sängen och försöka bli frisk. Kanske shoppar någonting via nätet och har telefonen som sällskap. Blää, ja är så trött på det här helvetet nu för jag har ingen kraft alls. Jag vill bara bli frisk nu och gå ut och träffa folk och allt ska bli som vanligt..

Vi hörs igen när jag orkar,

tjiing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0