Ute i Masmo.

En underbar dag och kväll är precis avklarad och jag har nyligen krypit ner under ett renbäddat täcke och massor med kuddar att gosa in mej i ute i Masmo. Min tid idag och ikväll har jag spenderat här med många skratt, grillning, bus med William och andra trevligheter. Det har varit riktigt härligt och jag trivs så bra att vara här en dag eller två då och då och bara bli ompysslad av dessa fina människor. Tjejorna kom hem en snabbis så jag hann säga hej till dom och få en kram innan dom stack iväg igen. Fina Adam ringde på kvällskvisten och undrade ifall jag ville följa med ut ikväll och först hade jag tänkt att göra det men i sista sekunden blev det ändrade planer och jag bestämde mej för att stanna kvar här. Next time sweetie, då är jag på ! :)

Det kommer inte dröja många sekunder innan jag ligger ner med mitt huvud på kudden och sussar gott ikväll. Jag hade jättesvårt att somna natten som var för jag låg och grubblade och tänkade på allt mellan himmel och jord och eftersom jag skulle upp tidigt i morse sov jag inte många timmar.

Imorgon står en en hel del saker på dagordningen men jag får se vad jag orkar att välja och göra, tänkte åka hem imorgon kväll och sova hemma fast det känns redan sådär faktiskt men jag måste tvätta upp lite kläder och sätta mej i lugn och ro med lite pappersjobb.

well,
nu börjar john blund göra sitt.. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0