130709

Igår kväll ringde Dennis en gammal bekant upp mej och var sugen på utgång. Det var minst två och ett halvt år sen vi sågs och jag hade ingen lust att bara ligga hemma hela kvällen så efter lite velande fram och tillbaka bestämde jag mej för att följa med ut, jag tänkte att det kunde bli kul att gå ut och roa sej lite. Jag åkte först hem till honom där vi drack några drinkar tillsammans och satt och snackade lite skit. Vi hade bestämt att vi skulle gå till Patricia så vi tog en promenad dit men väktaren var totalt blåst i huvudet och vägrade släppa in mej fast det bara är lite mer än ett halv år kvar tills jag fyller tjugo. Kom igen liksom, jag vet hur man uppför sej ute och det är inte min första krogrunda. Det bittra var att jag visste att det var folk som var yngre än mej där inne och dom var 91:or. Men han var stenhård så vi knallade hem till Dennis igen och satt där hela natten och snackade, drack goda drinkar och lyssnade på musik och vilken sjuk jävla kväll det blev!    

Jag träffade upp Sanna vid slussen idag för att följa med henne till läkaren och ungdomsmottagningen och fixa med lite ärenden. Vi gick och kollade i Nacka forum en sväng och sen stötte jag på en granne från när jag bodde på Ingarö. Nu ligger vi hemma hos Sanna i varsin soffa och slappar och skvallrar om varandras liv massor. Ska strax duscha, göra mej i ordning och sen åka in till stan för att möta upp en god vän ikväll. Måste sätta mej med alla jäkla papper när jag kommer hem sent ikväll men jag har sån jäkla ångest över att fixa med det där just nu för det är så boooring och tröttsamt.

Ikväll kommer min fina Hannes hem och så jag har längtat efter honom !

På ett sätt känns det konstigt att det blev som det blev igår och jag frågar mej själv om jag gjorde rätt eller fel men allting löser sej oftast tillslut. Jag känner mej en aning förvirrad. baby....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0